sobota, 4 kwietnia 2015

Liebster Award

Jak już pewnie się domyśliłyście ten post dotyczy Liebster Award, gdyż ponownie zostałam do niej nominowana. Bardzo się cieszę, że ktoś, a dokładniej Isia i Kasia z bloga Just One More Time, The Last Time pomyślały o mnie i nominowały One Night :) Naprawdę bardzo dziękuję!

O co chodzi?
Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego blogger'a itp. w ramach uznania za 'dobrze wykonaną pracę'. Otrzymują ją użytkownicy o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody musisz odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

Następnie Ty nominujesz 11 osób*(należy je o tym poinformować) i zadajesz 11 pytań.

* Co ważne nie należy nominować osoby, która Cię nominowała.


Pytania + Odpowiedzi

1. Czytasz jakieś ff? Które to twoje ulubione? Ile tego mniej więcej jest?
Ochh.. Mówiąc szczerze to bardzo trudne pytanie. Aktualnie jestem wprost zakochana w Pułapce (pierwsza część to Cień) i naprawdę gorąco polecam! Ogólnie czytam bardzo mało polskich opowiadań, wiem, wiem, wstyd się przyznać, ale cały czas staram się to zmienić. Z angielskich opowiadań czytam Tonight, czyli drugą część One Night :), DreadfulRemember To Forget, druga część Taking Chances7:15 i wiele, wiele innych. Nie mam swojego ulubionego, każde z nich jest inne, unikatowe, opowiada o czymś innym, występują w nich różne postacie, lubię różnorodność.

2. Oglądałaś/eś/Czytałaś/eś 50 twarzy Greya? Jeżeli czytałaś/eś to wszystkie części?

Nie oglądałam tego filmu, co do książki, to owszem zaczęłam, jednak jeszcze nie miałam czasu jej dokończyć. Myślę, że się za nią zabiorę już po testach, gdy będę miała nieco więcej czasu. Czytałam Colda, liczy się ? :D

3. Czytałaś/eś/Oglądałaś/eś HP?

Czy chodzi o Harry'ego Potter'a? hahaha Przepraszam, z góry pragnę przerosić wiernych fanów tej trylogii, ale nie, nigdy nie czytałam. Oglądałam wybiórcze części i kompletnie nic mi to nie mówi.

4. Ulubiony film i dlaczego?

Wczoraj w końcu obejrzałam I że Cię nie opuszczę... i jestem tym filmem po prostu zachwycona! Pamiętam, że jak czytałam After'a i w którymś rozdziale Tess oraz Harry oglądali właśnie ten film u niej w pokoju akademickim obiecałam sobie, że muszę to zobaczyć. Nie żałuję. Nie chcę zdradzać tym, którzy go jeszcze nie mieli okazji oglądać całej fabuły. Bardzo dobra komedia romantyczna, nie ukrywam, że uroniłam kilka łez.. Cóż jestem niepoprawną romantyczką :D 

5. Najlepszy sen jaki miałaś i zapamiętałaś?

Moje sny są na ogół dziwne. Zacznę od tego, że wgl rzadko kiedy cokolwiek pamiętam z tych 'nocnych podróży'. Jednak, gdy już się tak dzieje, to najczęściej są to jakieś pogmatwane urywki, których w żaden sposób nie potrafię posklejać w całość. Pamiętam, że kiedyś śnił mi się wybuch bomby niedaleko mojego domu. Jakoś w zeszłych tygodniu śniło mi się, że byłam w ciąży, co osobiście mnie bardzo przeraża :o. Zawsze najlepiej zapamiętuję koszmary... o nich wolałabym nie opowiadać :)

6. Jeżeli wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy, to czy nie jesteśmy ze związków kazirodczych? No bo w końcu to musieli robić brat z siostrą, co nie? Czy jesteśmy niedoinformowane?

Pozwólcie, że zignoruję to pytanie, nie lubię wypowiadać się na tematy religijne, uważam to za osobistą sprawę.

7. Ulubiony youtuber?

Nie oglądam polskich youtuber'ów (przepraszam :D) Ale kocham Pointless Blog'a, Zoellę, Joe Sugg'a, Nash'a Grier'a, Cameron'a Dallas'a... i wiele, wiele innych. A nie przypomniałam sobie, że ostatnio znalazłam SanVlog, to Polka, jednak nagrywa po angielsku :) Uważam, że warto ją pooglądać.

8. Znasz?:
Okay?
Okay. 

Oczywiście! Kocham TFIOS :)

9. Ulubiony parring?

Chodzi o pary gwiazd? hahah jestem totalnie zacofana :D Jeśli dobrze myślę, to gorąco shippowałam Ethinę.. cóż rozstali się, więc aktualnie nie mam nikogo.

10. Do jakich fandomów należysz?

Sheerios xx

11. Szalona rzecz którą kiedyś zrobiłaś/eś lub chciałabyś/chciałbyś zrobić to?

Wyjechać, tak po prostu zwiedzić świat, nwm zamieszkać w totalnie obcym kraju i mieć wszystko daleko w d** :)

Tymczasem nominuję:


Moje pytania:

1.Co cenisz w swoich przyjaciołach?
2. Ulubiony serial?
3. Opisz siebie w 3 słowach.
4. Najlepsza potrawa, jaką kiedykolwiek jadłaś/eś?
5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
6. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jak się wabi?
7. Twoje motto?
8. Kto jest Twoim idolem? Na kim się wzorujesz, czyją drogą chcesz podążać?
9. Ulubiony wokalista/tka?
10. Dlaczego zaczęłaś pisać?
11. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś/eś? Co to było?


Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację.


Ps,; Nowy rozdział One Night pojawi się naprawdę niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lydia Land of Grafic