sobota, 26 kwietnia 2014

Wprowadzenie

Hej :)

Nazywam się Paulina.To mój pierwszy blog na bloggerze, jak i pierwsza przygoda z tłumaczeniem, więc już na samym początku chcę Was przeprosić za wszelkie niedoróbki.
Chcę Wam nieco przybliżyć to opowiadanie. Ogólnie, głównym bohaterem jest Zayn Malik, Zeoy Deutch.. Myślę, że Wam się spodoba i zostaniecie ze mną na nieco dłużej :) Autorka dedykowała go Ann'ie Todd (genialny twórca AFTER). Rzeczywiście z początku oba ff są do siebie bardzo zbliżone, aczkolwiek zapewniam, że wraz z rozwojem akcji wszystko się zmienia, dlatego serdecznie polecam wgłębić się w lekturę!
Jęli chodzi o mój angielski, to radzę sobie całkiem nieźle, jednak każdy popełnia błędy, prawda? Mam nadzieję, że wybaczycie mi wszelkie niedociągnięcia. Liczę na wsparcie w formie miłych komentarzy. Zakochałam się w tym ff i liczę, że Wam też przypadnie do gustu.


Co do częstotliwości wstawiania kolejnych rozdziałów - to będzie różnie, w zależności od tego ile będę miała wolnego czasu. Ale postaram się dodawać regularnie, w weekendy.

Za niedługo pojawi się prolog i pierwszy rozdział.

Zapomniałam o najważniejszym. Zgodę od autorki dostałam, to naprawdę przesympatyczna osóbka :)

MIŁEGO CZYTANIA!!

* trailer znajdziecie w zakładce po LEWEJ :)

borntobereall xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lydia Land of Grafic